maandag 11 mei 2009

Sportdag




De sportdag komt eraan. Op dinsdag gaan we sporten en zwemmen.


Hopelijk is het lekker weer. De redactie heeft er erg veel zin in. Maar heeft groep 7 zelf er ook zin in??? We hebben wat kinderen geïnterviewd op het schoolplein.


Wat voor sporten hoop je dat er komen?

Anna: Ik hoop zwemmen en sprinten

Demi: Ik hoop bal werpen en kruipen onder een zeil door.

Rens B: Ik hoop voetbal!!!!

Max: Mij maakt het niet uit, alle spellen zijn leuk. Maar vooral zwemmen is leuk.
Sabine: Ik hoop zwemmen, een parcour en sprinten.

Hou je van de sportdag?


Job: Wie niet!!!


Rick: Ik weet het niet, hij is nog niet geweest.


Sharon: Ja, ik heb er zin in!!!


Max: Ja, en vooral in het zwemmen.


Jan: Best wel, eindelijk bewegen.

Groep 7 heeft er in ieder geval zin in !!!!!